Vlaamse Vereniging voor Neuropsychologie (VVNP)

Home » VVNP – Vlaamse vereniging voor neuropsychologie – Lidmaatschap

Wat moet je doen om je lidmaatschap van 2023 in orde te brengen ?

Er zijn 2 mogelijke opties voor een lidmaadschap te bekomen:

OPTIE 1

U bent GEEN klinisch psycholoog van opleiding

U kan nog steeds lid worden of blijven van de Vlaamse Vereniging voor Neuropsychologie (VVNP).

Het lidgeld voor het jaar 2023 zal 25 euro bedragen.
De betaling van het lidgeld kan via overschrijving gebeuren op het rekeningnummer :

Bijdrage : 25 euro
IBAN: BE83 7370 3277 3515
BIC: KREDBEBB
tav VVNP,  Eedverbondkaai 40,  9000 Gent
met als mededeling ’achternaam’ ‘voornaam’ – lidgeld VVNP 2023

bv. Jannekens Bram – Lidgeld VVNP 2023.

Nieuwe leden : Indien geen klinisch psycholoog bent en indien u nog geen lid was van de VVNP :
U kan een aanvraag doen om zich als niet-klinisch psycholoog lid te maken door het contactformulier in te vullen (zie onder ‘contact’) en daar je aanvraag te doen.

Na de ontvangst ontvang je een bevestigingsbrief en/of e-mail met de vraag voor betaling van het lidgeld via een storting op het rekeningnummer IBAN: BE83 7370 3277 3515 (BIC: KREDBEBB).
Gelieve adreswijzigingen eveneens door te mailen via de rubriek contact.

OPTIE 2

U bent WEL Klinisch psycholoog van opleiding

Om de administratie te vereenvoudigen, om uw lidmaatschap te verzekeren en om sterker te staan als groep klinisch psychologen, willen wij vragen dat de klinisch psychologen zich lid maken van de VVKP (gedeeld lidmaatschap). Via de Divisie Neuropsychologie van de VVKP worden ook de beroepsbelangen verdedigd.
Hierdoor bent u via 1 lidmaatschap EN lid van de VVKP EN lid van de Belgische Federatie van Psychologen (BFP) EN lid van de VVNP en divisie Neuropsychologie van de VVKP.

Dit kan op volgende wijze (indien u reeds lid bent van de VVKP dan krijgt of kreeg u reeds via de VVKP een bericht van lidmaatschaps-hernieuwing) :

1) Lid worden kan via http://www.vvkp.be/lid-worden
Op deze webpagina vind je de informatie om je lid te maken van de VVKP. Wacht hier niet te lang mee !

2) Schrijf je in op de nieuwsbrief van de Divisie Neuropsychologie: Door je in te schrijven op de nieuwsbrief van de divisie neuropsychologie van de VVKP komt je e-mailadres automatisch ook bij de Divisie Neuropsychologie EN de VVNP terecht. Inschrijven op deze Nieuwsbrief kan via  https://www.vvkp.be/index.php/divisies/neuropsychologie
Rechts beneden zie je een box ‘blijf op de hoogte’, daarop kan je je e-mail doorgeven. Inschrijven op deze nieuwsbrief kan altijd (en dat kan je misschien nu reeds doen).

3) Schrijf je ook in op het online-formulier van de VVNP http://eepurl.com/dpn3mb
Zo krijg je ook snel nieuwe informatie van opleidingen, studiedagen en congressen via een VVNP nieuwsbrief.